GALERIA DZIECIĘCA WÓZKI DZIECIĘCE TANIE WÓZKI, NAJLEPSZE WÓZKI, NAJLEPSZE WOZKI, TANIE WOZKI, WÓZKI SPACEROWE, WÓZKI WIELOFUNKCYJNE

Kategorie
Producenci
Tłumacz Google
Nowości
KONTAKT

TELEFON
502 389 320
84 638-49-43

E-MAIL
biuro@galeriadziecieca.com.pl


GODZINY OTWARCIA

PON-PT
9:00-17:00

SOBOTA
10:00-15:00

Cennik

HTML   CSV

REGULAMIN

1. Postanowienia ogólne.

1.1    Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów na stronie internetowej  www.wozki-dzieciece.pl oraz www.galeriadziecieca.com.pl

1.2    Sprzedawcą jest firma  Księgarnia S.C. E.K. Krasnowscy z siedzibą w Zamość  ul  Lwowska 2

1.3     NIP 922-23-14-353  REGON 950407387

1.4    Podane w ofercie ceny, są cenami brutto.

2. Zakupy, płatności i dostawa.

2.1    Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

2.2    Sprzedawca umożliwia sprawdzenie towaru, oraz odbiór osobisty w filii w Zamość ul. Przemysłowa 15A w dniach  Pon.– Pią. w godzinach 10-16 Sob. W godzinach 10-13

2.3    Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem Kuriera lub Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail: 

-  dane do wysyłki,

-  wybór płatności (pobranie lub przelew),

-  wybór kuriera lub Urzędu Pocztowego

koszt dostawy:

a)   za pobraniem  zgodnie z ceną zamówionego produktu ( koszty dostępne w zakładce „koszty wysyłki”)

b)   przedpłata na konto zgodnie z ceną zamówionego produktu ( koszty dostępne w zakładce „koszty wysyłki”)

-     telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,

-     ewentualne żądanie faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon fiskalny).

2.4    Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie 3 dni dokonać przelewu na dane:

KRZYSZTOF KRASNOWSKI

BANK PEKAO SA I O. W ZAMOŚCIU

NR. RACHUNKU

Dla płatności w złotówkach

89 1240 2816 1111 0010 2340 2325

Dla rozliczeń transgranicznych

PL 18 1240 2816 1111 0010 1198 9322

IBAN: PL , kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW


2.5    Każdy towar staramy się wysłać w terminie od 3 do 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki,

2.6    Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona

Towar zazwyczaj mamy dostępny od "ręki", Realny czas wysyłki ( zamówienie + pakowanie + wysyłka ) od 3 do 10 dni roboczych  ale może czasami zabraknąć go na magazynie / hurtowni lub może być jakiś defekt , uszkodzenie . Wtedy czas oczekiwania przesyłki może wynosić od 7 do 30 dni roboczych. Jeśli taka sytuacja zaistniała  powiadomimy kupującego mailowo lub telefonicznie.

 Sprzedajemy produkty najlepszych producentów ze wszystkimi wymaganymi certyfikatami i atestami.
Wszystkie produkty wystawione w naszym sklepie są nowe.
Przy zakupie otrzymujecie Państwo od nas FAKTURĘ fiskalną i jeżeli producent posiada do danego towaru dodajemy kartę gwarancyjną. Towar wysyłany jest firmami kurierskimi min. GLS , FEDEX, UPS, DHL.

W przypadku niektórych zamówień, wykonywanych na specjalne zamówienie lub z wydłużonym terminem dostawy może być w niektórych przypadkach warunkowane wpłaceniem zadatku w wysokości 15 %


3. Odstąpienie od umowy.

3.1 Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej

      odstąpić bez podania przyczyn, wypełniając FORMULARZ(pobierz) zwrotu towaru i   przesłanie go do 14 dni od zawarcia umowy

3.2 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument

       jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi

       w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach

       zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie

       czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą

       się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

3.3 Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy

       się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia

       jej zawarcia.

 

3.4.        Konsument, może odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania mu zamówionego przez niego Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3.4.1.     W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

3.4.2.     Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, postanowień pkt 3.4. nie stosuje się w wypadkach:

a)  świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 3.4.;

b)  dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

c)   umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

d)  świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

e)  świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

f)   dostarczania prasy;

g)  usług w zakresie gier hazardowych.

3.5. Sprzedawca przestrzega również przepisów kodeksu cywilnego, oraz innych Ustaw.

W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące, w tym w szczególności Kodeks cywilny, ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Treść przedmiotowych aktów prawnych jest dostępna m.in. na stronie: isap.gov.pl”. Praktyczne wskazówki w zakresie wykładni tych przepisów można odszukać na stronie http://www.uokik.gov.pl/porady_konsumenckie.php

4. Reklamacja

4.1 Reklamacja powinna być zgłoszona droga elektroniczną(wstępna) oraz wysłanie oryginału pisma ( podanie ) do oddziału firmy  

4.2 Każdy klient w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien określić, czy reklamuje towar na podstawie ustaw konsumenckich, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto w zgłoszeniu powinien  określić:

- zgłoszenie wady (usterki),

- roszczenie,

- dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową).

4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni.

4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.

5. Poufność i ochrona prywatności.

5.1 Firma Księgarnia S.C. E.K. Krasnowscy są właścicielem wszelkich zdjęć i opisów zamieszczonych w naszych ofertach, dlatego zabrania się ich kopiowania bez uprzedniej zgody.

5.2 Wszelkie dane uzyskane od kupującego będą wykorzystane wyłącznie do celu realizacji zamówienia, a każdy klient ma prawo do ich wglądu.

 6. Postanowienia końcowe.

6.1 Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty. 

6.2  Niniejszy regulamin sprzedawca wysyła do kupującego drogą elektroniczną w formie PDF, oraz udostępnia do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym.

6.2  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia, aukcji bądź oferty przed terminem m.in. w myśl art. 70 ze znaczkiem 1 § 3 kodeksu cywilnego.

6.3    W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich.

Towar zazwyczaj mamy dostępny od "ręki", Realny czas wysyłki ( zamówienie + pakowanie + wysyłka ) od 3 do 7 dni roboczych, ( nie wysyłamy ,nie dzwonimy z potwierdzeniem że jest wpłata i że tego dnia wysyłamy przesyłkę )  ale może czasami zabraknąć go na magazynie / hurtowni lub może być jakiś defekt , uszkodzenie . Wtedy czas oczekiwania przesyłki może wynosić od 7 do 30 dni roboczych. Jeśli taka sytuacja zaistniała  powiadomimy kupującego mailowo lub telefonicznie.

Wózki polskich producentów min. ( IMPLAST , JEDO , TAKO , TUTEK , POLAK/BABY SMILE , BABY ACTIVE ,  WYCHAMET ,EMJOT, MATPOL , ADAMEX , BEBETTO ,  CAMARELO ,ED-RE-MA, EURO-CART, EXPANDER,RIKO ) są zamawiane pod indywidualne zamówienie ( szycie ,produkcja ,) czyli bezpośrednio  od producenta żeby były „nowe i świeże „ wtedy - wymagany jest zadatek od 50 do  100 zł. Jeżeli wózek j.w jest zamawiany pod indywidualne zamówienie klienta  - wtedy nie ma zwrotu . Czas oczekiwania jest od 5 do 25 dni roboczych ( od zaksięgowania wpłaty ) .

PROSZĘ PAMIĘTAĆ ŻE PRZED OKRESEM ŚWIĄTECZNYM / MIKOŁAJKOWYM itp. OKRES WYSYŁKI I DOSTAWY MOŻE SIĘ NIECO ZNACZNIE WYDŁUŻYĆ.

STAWKI ZA WYSYŁKĘ PODAWANE SĄ W WYLICZENIU ZA 1 SZTUKĘ ZAKUPIONEJ RZECZY !!!  DO 30 kg.

SZANOWNY KLIENCIE GDY KUPUJESZ WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ RZECZ , PROSIMY ZSUMOWAĆ WSZYSTKIE KOSZTY WYSYŁKI, LUB PROSZĘ PYTAĆ TO USTALIMY KOSZT WYSYŁKI WSZYSTKICH PRZEDMIOTÓW  
JEŚLI MASZ PYTANIA W SPRAWIE WYSYŁKI LUB KOLORU PROSZĘ PYTAĆ MAILOWO

ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU Z NAMI W GODZ, 10-16-STA. PŁATNE TYLKO GOTÓWKĄ , DODATKOWY KOSZT ZA ODBIÓR OSOBISTY JEST TAKI JAK PODANY KOSZT WYSYŁKI PRZY WPŁACIE NA KONTO LUB USTALONY WCZEŚNIEJ Z NAMI .
TOWAR RÓWNIEŻ WYSYŁAMY ZA GRANICĘ - KOSZTY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY

W związku z potrzebą dostosowania regulaminu do wymogów prawa konsumentów opracowana została nowa treść regulaminu, przejawiająca się w nadaniu nowego brzmienia pkt 3.4. wraz z podpunktami -  i odpowiednio pkt 2.3


Poniżej możecie Państwo zapoznać się ze zmianami prawnymi, które weszły w życie z dniem 25.12.2014 r., dotyczącymi w głównej mierze możliwościom odstąpienia od umowy przez klienta.

 

Informacje od sprzedającego

KONTAKT -  od poniedziałku do piątku w godz. ( od 10 do 16 ) telefoniczny pod. nr.  502389320 , 846384943  lub przez e-mail -  biuro@wozki-dzieciece.pl W sprawie wysyłki lub podanie nr. listu przewozowego  proszę  TYLKO  pisać przez e-mail  biuro@wozki-dzieciece.pl

 

WPŁATY

KRZYSZTOF KRASNOWSKI

BANK PEKAO SA I O. W ZAMOŚCIU

NR. RACHUNKU

Dla płatności w złotówkach

89 1240 2816 1111 0010 2340 2325


Dla rozliczeń transgranicznych w złotówkach PL 18 1240 2816 1111 0010 1198 9322

IBAN: PL , kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW Dla rozliczeń w EURO PL 29 1240 2816 1978 0000 4023 6537

IBAN: PL , kod BIC Banku Pekao SA: PKOPPLPW

 

REALIZACJA I CZAS DOSTAWY

Towar zazwyczaj mamy dostępny od "ręki", Realny czas wysyłki ( zamówienie + pakowanie + wysyłka + dostawa 24 - 48 h ) od 3 do 10 dni roboczych,  ale może czasami zabraknąć go na magazynie / hurtowni lub może być jakiś defekt , uszkodzenie . (Produkty firmy Cybex, Chicco - czas realizacji od 5 do 14 dni roboczych. ) Wtedy czas oczekiwania przesyłki może wynosić od 7 do 30 dni roboczych. Jeśli taka sytuacja zaistniała  powiadomimy kupującego mailowo lub telefonicznie.

 

Wózki polskich producentów ( IMPLAST , JEDO , TAKO , TUTEK , POLAK BABY SMILE , BABY ACTIVE ,  WYCHAMET ,EMJOT, MATPOL , ADAMEX , BEBETTO ,  ED-RE-MA, EURO-CART , RIKO , EXPANDER  CAMARELO , COLETTO  ) są zamawiane pod indywidualne zamówienie ( szycie ,produkcja ,) czyli bezpośrednio  od producenta żeby były „nowe i świeże „ wtedy - wymagany jest zadatek od 50 do  100 zł.  . Czas oczekiwania jest od 5 do 25 dni roboczych ( od zaksięgowania wpłaty ). Kolory przedstawione na zdjęciach mogą odbiegać od rzeczywistych .W przypadku niektórych zamówień, wykonywanych na specjalne zamówienie lub z wydłużonym terminem dostawy może być w niektórych przypadkach warunkowane wpłaceniem zadatku w wysokości 15 %.

 

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Urząd Miasta Zamość

Adres przedsiębiorstwa

Księgarnia SC E.K.Krasnowscy

ul. Lwowska 2

22-400 Zamość


Adres do reklamacji

Galeria Dziecięca

ul. Przemysłowa 15 A

22-400 Zamość

z dopiskiem - REKLAMACJA -

Opis procedury reklamacyjnej:

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@wozki-dzieciece.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

•imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

•datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

•przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

•wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub " w przypadku usług " zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@wozki-dzieciece.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres

Galeria Dziecięca

ul. Przemysłowa 15 A

22-400 Zamość

z dopiskiem - Zwrot -

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówień [numery]

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

Login : [login kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

ODSTĄPIENIE OD UMOWY.

3.1  Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej

       odstąpić bez podania przyczyn, wypełniając FORMULARZ(pobierz) zwrotu towaru i przesłanie go

       do 14 dni od zawarcia umowy.

3.2 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument

       jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi

       w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach

       zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie

       czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą

       się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

3.3 Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy

       się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi " od dnia

       jej zawarcia.

3.4 W przypadku zakupu Towaru u Sprzedawcy w trybie „Kup Teraz” konsument może odstąpić od

zawartej w ten sposób umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie

na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania mu zamówionego przez niego Towaru. Do

zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3.4.1.     W razie odstąpienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

3.4.2.     Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, postanowień pkt 3.4. nie stosuje się w wypadkach:

a)  świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 3.4.;

b)  dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

c)   umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

d)  świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

e)  świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

f)   dostarczania prasy;

g)  usług w zakresie gier hazardowych.

3.5. Sprzedawca przestrzega również przepisów kodeksu cywilnego, oraz innych Ustaw.

W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące, w tym w szczególności Kodeks cywilny, ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Treść przedmiotowych aktów prawnych jest dostępna m.in. na stronie: isap.gov.pl”. Praktyczne wskazówki w zakresie wykładni tych przepisów można odszukać na stronie http://www.uokik.gov.pl/porady_konsumenckie.php

Koszt zwrotu rzeczy

1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

2.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości - jak na aukcji.

Brak możliwości odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Sklepu Internetowego nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

•o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

•w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

•w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

•w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

•w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

•w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

•o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

•zawartej w drodze aukcji publicznej;

•o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

•o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

·  Ceny widniejące na stronach internetowych sklepu galeriadziecieca.com.pl  jak również opisy towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Kupujący składając zamówienie w sklepie internetowym  galeriadziecieca.com.pl składa ofertę kupna określonego towaru za cenę i o cechach podanych w jego opisie na stronie sklepu internetowego galeriadziecieca.com.pl. Przedmiotowa cena i opis towaru charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy sprzedaży - zyskują dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.

·  Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.

 

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Oświadczam , że Księgarnia SC E.K.Krasnowscy  zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży .

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do  procedur

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 
Koszyk
...jest pusty

Promocje
FACEBOOK
 
ALLEGRO
Polecamy
Bestsellery